maandag 13 september 2010

Nail art tools: Nail art hulp stickers


Deze stickers kwam ik laatst tegen bij de plaatselijke drogist. Het leek me wel een handig hulpmiddel voor nailart, dus ik heb ze gekocht. Deze stickers zorgen ervoor dat je de helft van je nagels kan bedekken, zodat je de helft in een andere kleur kan lakken. Zeer handig dus! De stickers kosten 2.95 en zijn van smart nails.




Ik heb ze al uitgeprobeerd en vrijdag komt het filmpje online. Er is alleen een groot nadeel aan deze stickers, namelijk dat de plaklaag op je nagel(lak) achterblijft. Ik heb geprobeerd om het eraf te wassen/wrijven/krabben etc., maar het lukte helaas niet. Uiteindelijk heb ik er maar een dikke laag topcoat overheen gedaan en het eindresultaat was helaas minder mooi dan verwacht. Maar dat is vrijdag te zien in het filmpje.

1 opmerking:

  1. Ik ben heel benieuwd. Ik gebruik ook zulke dingen. Jammer dat die plaklaag zo erg is. Heel erg zonde. Liefs, xxxxx

    BeantwoordenVerwijderen