zaterdag 7 augustus 2010

Zwarte nailart met matte topcoat

het begin moest ik erg wennen aan matte nagellak. Zelf had ik niet zoiets van... dat moet ik hebben. Maar toen ik zag dat bij de Hema matte topcoat verkocht werd, besloot ik het toch te proberen. Een hele nagel vond ik wat saai, maar nailart in combinatie met matte topcoat kan best leuk zijn.

Hier de foto's van mijn eerste creatie met matte topcoat:


Dit heb je nodig:
- basecoat
- zwarte nagellak
- zwarte striper
- topcoat mat
( extra voor de 2e foto)

- zilvere striper
- glitter nagellak


Zo ga je te werk:
1. Breng de basecoat aan en laat dit drogen
2. Breng de zwarte nagellak aan en evt. een tweede laag als het niet goed dekt.
3. Breng de matte topcoat aan op je nagels
4. Trek naarna strepen met de zwarte striper

(2e foto)

5. Trek over de helft van de nagel een streep met de zilvere striper.
6. Lak het bovenste deel met de glitter nagellak.


Morgen een filmpje over de matte topcoat.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten