zaterdag 14 augustus 2010

Paars en zwarte nailart

Voor deze nailart heb je twee kleuren nodig; paars en zwart (met een shimmer). Het is heel gemakkelijk aan te brengen en het geeft een mooi effect. De eerste foto is genomen met daglicht. De tweede met flitster. Normaal fotografeer ik mijn nagels niet met flitser, maar dit geeft zo'n leuk effect, dat ik het toch heb gedaan.






Dit heb je nodig:
- basecoat
- Donker paarse nagellak (dit is poison me, poison you van Catrice)
- Zwarte nagellak met een shimmer
- topcoat

Zo ga je te werk:
- Breng eerst de basecoat aan en laat het drogen
- Daarna breng je de paarse nagellak aan over de gehele nagel.
- Trek daarna een streep schuin over je nagel met de zwarte lak.
- Daarna ga je in het midden van de zwarte streep weer en streep trekken met de paarse lak.
- Als laatste een laagje topcoat en je bent klaar.

1 opmerking:

  1. Deze look ga ik zeker proberen. Ben er helemaal weg van.

    Goeie review.

    Liefs, xxx Kalypso.nl.tt
    Ps: ik volg je via blogspot.

    BeantwoordenVerwijderen