woensdag 4 augustus 2010

Mijn eerste nail art

Ik ben met nail art begonnen, omdat ik wel eens iets anders op mijn nagels wilde. Ik zocht op internet en ik kwam bij een plaatje uit waar net zulke nagels als op de foto op stonden. Het leek me wel leuk om ook eens te proberen en dit werd het resultaat:

Ik was er erg lang mee bezig, doordat ik totaal geen ervaring en geen stripers had. Maar het was erg leuk om te doen en een nieuwe hobby was geboren.

Wil jij dit ook eens  proberen?

Dit heb je nodig:
- basecoat
- topcoat
- blauwe nagellak
- zwart, wit en goudkleurige stripers

Zo ga je te werk:
1. Breng eerst de basecoat aan.
2. Nadat deze gedroogt is, breng je de blauwe nagellak aan.
3. Als dit goed droog is, dan begin je met de stripers. Begin met een witte en een gouden streep.
4. Tussen deze strepen in zet je de zwarte strepen
5. Topcoat eroverheen en je bent klaar.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten