zondag 1 augustus 2010

Roze nagels

Roze is een van mijn favourite kleuren op mijn nagels. Ik heb zoveel roze nagellak, dat ik niet kon kiezen. Ik heb drie kleuren gebruikt en dit is het resultaat:





Dit heb je nodig:
- 3 kleuren roze nagellak (Licht, medium, donker)
- basecoat
- topcoat
- schuursponsje
- glitternagellak

Zo ga je te werk:
1. Breng de bascoat aan en laat deze drogen.
2. Breng een lichte kleur aan op heel je nagel en laat ook dit drogen.
3. Pak de medium roze kleur en smeer een beetje op een papiertje.
4. Ga dan met de zachte kant van het schuursponsje er overheen en "stempel" het op je nagel tot ongeveer de helft. Herhaal stap 3 en 4 indien nodig. Je kan het zo donker maken als je zelf wilt.
5. Pak dan de donkere roze en smeer ook hiervan een beetje op een papiertje.
6. Ga dan weer met de (schone) zachte kant van het schuursponsje er overheen en "stempel" het op het topje van je nagel. De kleuren lopen nu mooi over.
7. Pak de glitternagellak en smeer het op de bovenste helft van je nagel.
8. Topcoat eroverheen en je bent klaar.


Het is natuurlijk ook heel leuk met andere kleuren!

1 opmerking: